|  | 
         
          |  
              Star 
                Wars Miniatures - Knights of the Old Republic IIBarta 
                Orsolya írása
 Az 
                első rész után úgy gondoltam a Knights of the Old Republic II 
                - The Sith Lords játék is megér egy összehasonlítást a Miniatures 
                változatával. A második rész négy évvel az első után játszódik, 
                és hasonlóan az elsőhöz, ebben is egy múltját vesztett karaktert 
                kapunk (férfi és női karaktert is lehet választani, valamint, 
                míg az első részben katona, felderítő és szélhámos, addig itt 
                jedi védelmező, őrszem, és tanácsos a lehetséges kiindulási pontok). 
                A választott karakternek, bár adunk nevet is a játék elején, ezután 
                mégis mindenki Exile (száműzött) Jedi-nak fogja szólítani. Sajnos 
                a fejlesztők nem az első rész karaktereivel folytatták a játékot, 
                bár néhány szereplő azért feltűnik a korábbi csapatból is.  
                Őszintén szólva én nem voltam elragadtatva a KOTOR II-től, számomra 
                az első rész után nagyon idegenek voltak mind az új segítők, mind 
                a helyszínek, az egész játékot pedig kicsit nyomasztónak éreztem. 
                Ráadásul az már az első részben is problémám volt, hogy túl sok 
                a segítő, és például Zaalbar-t és Mission-t Taris után már egyáltalán 
                nem is használtam. Ez még hatványozottabban igaz a II-es játékra, 
                mivel itt a korábbi 9 helyett már 10 segítőnk van, pedig 6 bőven 
                elég lenne. Visszatérve 
                az összehasonlításra, míg az KOTOR első részéhez már minden főszereplő 
                megjelent a Miniatures sorozatban, addig a II. rész néhány főkaraktere 
                még egyáltalán nem, vagy igen különös formában lett kiadva. Már 
                az előző cikkben szó volt róla, hogy a 2006-os Champions of 
                the Force sorozat volt az első, melyben külön frakcióként 
                tűnt fel a Sith és a régi köztársasági oldal. Nos, a Régi Köztársaság 
                egyetlen egyedi karaktere Bastila Shan volt, 
                mellette viszont megjelent még három Jedi karakter, melyek ugyan 
                nem egyediek, mégis felismerhető bennük a KOTOR 2 három fontosabb 
                karaktere, nevezetesen: a Jedi guardian (védelmező) 
                egy az egyben Atris, a telosi Jedi Akadémia vezetője. 
                Vele a játék során csak kétszer találkozunk, és ahhoz képest, 
                hogy az utolsó Jedinak tartja magát és erre mérhetetlenül büszke 
                is, olyan allűrjei vannak, amik már kezdetben is azt sugallják, 
                hogy itt bizony valami nincs rendjén. Atris már, hogy úgy mondjam, 
                érdekesen értelmezi a Jedi-lét fogalmát. Persze az sehol sincs 
                leírva, hogy a kiadott figura tényleg Atris lenne, de a külseje 
                alapján róla lett mintázva. Mivel ez egy uncommon karakter, vagyis 
                nem a ritkábbak közül való, jó eséllyel lehet benne a kiegészítő 
                csomagban, mivel pedig nem egyedi, hanem csak egy "töltelék" 
                jedi, képességek dolgában sincs túlságosan eleresztve: a közelharc 
                dupla támadással alap a Jedi karaktereknél, a fénykard söprés 
                pedig Erőképességnek nem sok.   |   
          | 
 |   
          | A 
              Jedi Consular (tanácsos) a videó-játék Disciple-jére 
              emlékezetet, bár őt csak azok ismerhetik jobban, akik női karakterrel 
              játszották a játékot. A férfi karakterhez helyette a Handmaiden 
              csatlakozik, akiről később lesz szó. Nos a Consular karakterről 
              hasonlókat lehet elmondani, mint a guardianról, vagyis, hogy uncommon 
              figura, nem egyedi, és a képességei szintén elég szerények, pedig 
              a játékban az igazi Disciple-ból bizony egy nagyon erős Jedi tanácsost 
              lehet képezni! |   
          | 
 |   
          | A 
              sort a Jedi Sentinel (őrszem) zárja, aki viszont 
              abszolút Visas Marr akar lenni. Neki már Erő képességekre 
              se futotta, mindössze két Erőpontot kapott, amit a szabály szerint 
              +2 mezőnyi lépésre vagy egy rossz támadó dobás újradobására használhat 
              fel. Visas Marr-ból azonban nem kell ezzel a gyenge utánzattal beérnünk, 
              2008-ban a KOTOR sorozatban megjelent egy "igazi" 
              verziója is. Ez már életpontok tekintetében is 20-szal múlja felül 
              a Champions-os sentinelt, ráadásul kritikus találat esetén 
              azonnal támadhat még egyet és a 6 négyzeten belüli ellenségek elvesztik 
              a lopakodás képességüket. Az immár 3-ra gyarapodott Erőpontját pedig 
              már közelharci támadás kivédésére is használhatja, valamint az Erő 
              Megérzés képesség segítségével az összes ellenséget meg tudja fosztani 
              a lopakodás képességtől, sajnos azonban csak egy kör idejére. |   
          | 
 |   
          |  
              HK-47 
                és T3-M4 mellett Mandalore a harmadik olyan karakter, 
                aki már a KOTOR első részes csapatának is a tagja volt, bár ekkor 
                még Canderous Ordo néven. Ordo Miniatures karakteréről 
                már volt szó az előző cikkben; a játék második részében már nem 
                is látjuk az arcát, csak a párbeszédekből (és a vájt fülűek számára 
                a hangja alapján) derül ki, hogy valóban ő volt egykor Revan egyik 
                társa. Az ő második részes verziójából sem készült konkrét egyedi 
                figura, a Bounty Hunters sorozat mandalorjai viszont 
                egytől egyig olyan páncélt viselnek, amilyen Ordo-nak volt a játék 
                második részében. Mivel ezek szintén common vagy uncommon, és 
                nem egyedi karakterek, nem túl erősek egy egyedi mandalorhoz képest, 
                viszont a többi frakció sima katonáit bizony jócskán felülmúlják 
                mind élet, mind képességek terén. Érdekesség, hogy a játékban 
                Ordo ekkorra már a fő mandalorrá lépett elő, innen a neve is. 
                Ezt pedig azért tehette, mert a mandalor háború folyamán, amikor 
                Revan megölte az előző Mandalore-t, elvette a rituális sisakot. 
                A sisak (és a páncélzat) nélkül pedig nem lehetett új vezetőt 
                választani. A cucc rejtekhelyét Revan persze végül elárulja Ordo-nak, 
                ezzel lehetővé téve az új főnök választását. Nos, ha ez a páncélzat 
                annyira rituális (és gondolom egyedi) akkor miért viseli ezt a 
                Bounty Hunters sor összes mezei mandalorja? Ismét egy átgondolatlanság 
                a tervezők részéről? |   
          | 
 |   
          | Itt 
              kell megemlítenünk a szintén a Bounty Hunters sorozatban 
              megjelent Basilisk War Droidot, ami szintén kicsit 
              furcsa. Már az első játékban is szóba került ez a mandalor harci 
              droid, ami igazából egy egyszemélyes leszállóegység és felszíni 
              harci jármű egyben, legalábbis ilyesmi kép alakulhat ki bennünk, 
              amikor meghallgatjuk Ordo ezzel kapcsolatos háborús történetét. 
              A második játékban személyesen is kipróbálhatjuk a szerkezetet, 
              mivel egy ilyennel szállunk le az Onderonra, Iziz város 
              főterére, ahol persze a lakosokban rögtön megáll az ütő, mert azt 
              hiszik, megint támadnak a mandalorok, mint annak idején a háború 
              alatt. Ekkor láthatjuk is magát a gépezetet, ami távolról talán 
              Xizor herceg Virago-jára emlékeztet. Ehhez képest a Bounty Hunters 
              sorozatban a Basilisk War Droid egy jóval korábbi, képregényes verzióját 
              adták ki, ami némileg megzavarhatja azokat, akik ezt a gépezetet 
              csak a játékból ismerik (köztük engem is): ez egy hatalmas fém rovar, 
              sok ágyúval és nem túl nagy szárnyakkal, amit a hátán ülve lovagol 
              meg a mandalor katona. Sajnos azonban így nem nagyon van összhangban 
              azzal a képpel, ami a játék alapján alakulhatott ki bennünk. Ott 
              ugyanis arról volt szó, hogy ezeket a szerkentyűket a támadáskor 
              orbitális pályáról dobták ki egy űrhajóból és a kezelő mindig a 
              kabinban volt. Még ha el is hiszem, hogy a jó öreg mandalor páncél 
              kibírja az űrbeli használatot, akkor is kicsit fura. Ráadásul amikor 
              a Bounty Hunters-sorozat 2006-ban megjelent már megvolt 
              a KOTOR II is, a készítők mégis a korábbi bogár-verziót választották. 
              Persze, ha már ez volt előbb, akkor talán megbocsájtható. |   
          | 
 |   
          |  |   
          | Ezzel 
              megint elérkeztünk a tényleges KOTOR Miniatures-sorozathoz, és a 
              valóban egyedi karakterekhez. A sorozat 1-es számot viselő tagja 
              Atton Rand, az ex-Jedivadász és Sith vallató tiszt. 
              Mondanom sem kell, hogy kétes múltja ellenére mégis a Régi Köztársaság 
              színeiben tűnik fel, de azt már az előző cikkben is írtam, hogy 
              a karakterek csoportbesorolásával nem mindig értek egyet. Köztársasági 
              színei ellenére azért megmaradt a Jedi vadász képessége, még szerencse, 
              hogy ez a képesség minden Erőképes karakter ellen támadási és sebzési 
              bónuszt ad, vagyis a Sithek ellen is hatásos. Az ajtónyitó képessége 
              szintén egybevág a videó-játékkal, ahol elég ügyesen tört fel mindenféle 
              zárat; az alattomos támadás szintén illik a karakteréhez. Amit viszont 
              nagyon hiányolok a Miniatures verziójából, az az 'avoid defeat', 
              vagyis a halál elkerülése, pedig ha emlékszünk a videó-verzióra, 
              ő volt az egyetlen, aki még fel tudott állni a csata közben miután 
              megölték. Ráadásul a 60 életpontja szintén nem valami sok egy főkarakterhez 
              képest. |   
          |  |   
          | Attont 
              a sorban Bao Dur követi 90 életponttal. Ő a videó-játékban 
              a technikusunk, aki nagyszerűen ért droidok javításához, szuperül 
              lehet használni erőterek semlegesítésére, ráadásul félig már maga 
              is gép (a bal karja már nem eredeti). A Miniatures figura teljesen 
              összhangban van ezzel: az iker támadása mellett Bao Dur megsemmisíti 
              a pajzsot, valamint a 'damage reduction', vagyis a sebzés csökkentése 
              képességeket szomszédos ellenségek esetén, ráadásul a szövetséges 
              droidokat képes körönként 30 ponttal feljavítani. (Persze minden 
              körben csak egyet.) Emellett, ha lövünk vele, alapból 20-at sebez, 
              de ha nem mozgunk vele a fordulóban akkor ehhez még +10 sebzési 
              bónusz járul. Összegezve: nagyon jól használható karakter. |   
          |  |   
          | Mira, 
              a Nar Shadda-i fejvadász a KOTOR sor 6-os számot viselő tagja, és 
              természetesen ő is köztársasági színekben került a sorozatba, bár 
              magamtól simán a fringe-ek, vagyis az egyéb közé tettem volna. Személyében 
              szintén egy szuperjó figurával gazdagodhatunk. A videó játékban 
              kimondottan jó hasznát vehettük aknamezőkön való áthaladáskor, és 
              egyébként is jól értett a robbanószerekhez. Bár a Miniatures játékban 
              nincsenek aknamezők, a robbantási képessége megmaradt: támadás helyett 
              képes felrobbantani egy nagyméretű állványos fegyvert, bár a végeredmény 
              nem garantált, mivel az ellenfél kivédheti a megsemmisülést, és 
              ehhez mindössze legalább 6-ot kell dobnia védekezésképpen. A 'bounty 
              hunter' (fejvadász) képessége +4 támadási bónuszt ad neki egyedi 
              ellenségek ellen. Emellett iker és mobil támadása is van, ráadásul 
              a 'splash 10' képessége biztosítja, hogy akkor is sebződjön a célpont, 
              ha elvétjük a lövést. |   
          |  |   
          | Kreia, 
              a Jedi (vagy Sith?) öregasszony szintén megjelent a KOTOR-sorozatban, 
              ráadásul végre a saját helyén, vagyis a fringe-ek között. Elég erős 
              figura, bár ez igaz a videó-verziós karakterre is. 100 életpontja, 
              20 védekezése és 20 sebzése van. Dupla helyett tripla támadásra 
              képes, ha nem mozog a fordulójában, ráadásul kritikus találat esetén 
              támadhat még egyet. A Minatures figura megkapta a 'betrayal', 
              vagyis árulás képességet is, ami nagyon ritka, rajta kívül csak 
              Palpatine-nek van. Ez azt jelenti, hogy ha egy ellenséges karakter 
              őt támadva 1-et dob a kockával, a karakter a játék végéig átáll. 
              Ráadásul, mivel az előtörténete szerint őt magát is többször elárulták, 
              ebből lett a sötét oldali neve is (Darth Traya). Az Erőképességei 
              között megtalálható az életelszívás, ami szintén passzol a videó-játékhoz, 
              mivel a Dantuinon is így ölte meg a Jedi mestereket, legalábbis 
              a jó oldali verzióban. Némi probléma a figura külsejével van, ugyanis 
              dupla pengéjű fénykardot kapott. Ez viszont azért nem autentikus, 
              mivel a videó-játékban az egykori tanítványa, Darth Sion, 
              már a játék legelején megszabadítja az öregasszonyt a fél kezétől, 
              a dupla pengés kard viszont kétkezes fegyver, vagyis Kreia ezt képtelen 
              használni. A videó verzióban nem is lehet a kezébe adni, hiába próbálkozunk 
              vele, a mini-figura mégis ilyen fegyvert kapott! Néha ilyenkor az 
              az érzésem, mintha a figurák tervezőinek lövésük sem lenne arról, 
              hogy tulajdonképpen kik is az egyes karakterek, akiket nekik valahogy 
              meg kell alkotni. |   
          |  |   
          |  
              A 
                segítő csoport utolsó eddig megjelent tagja Brianna, 
                a Handmaiden, aki echani handmaiden néven jelent 
                meg, és hasonlóan a Champions sorozat Jedi karaktereihez, 
                gyakori és nem egyedi figura. Ez azért előnyös, mert így egy csapatba 
                többet is be lehet tenni belőle, és bár csak 40 életpontja van, 
                mind a támadó, mind a védekező képességei jól hasznosíthatóak. 
                A telosi Jedi akadémián persze nem csak Briannával, hanem még 
                egy csomó szinte teljesen egyforma handmaidennel találkozhatunk, 
                de mivel én női főkarakterrel játszottam a játékot, a handmaidenekről 
                nem tudok sokat; női karakterhez Brianna helyett Mikal, a disciple 
                csatlakozik. A Miniatures figurának van dupla, iker és fejlesztett 
                mobil támadása is, valamint kivédés, ami lövések ellen engedélyez 
                védekező dobást. A Miniatures-ben azért kapta az echani jelzőt, 
                mivel ehhez a fajhoz tartozik, a fegyverei viszont nem autentikusak, 
                mivel a játékban alapvetően közelharcos karakter, a kis figura 
                mégis sugárpisztolyokat kapott. Mindazonáltal egyes promóciós 
                fotókon pisztollyal láthatjuk, talán ezek alapján készült a mini 
                figura is. |   
          |  |   
          |  
              A 
                KOTOR II két sith lordja egymáshoz képest két év csúszással jelent 
                meg: Darth Nihilus még 2006-ban a Champions 
                of the Force sorozatban, Darth Sion pedig 
                2008-ban a KOTOR-sorban. A videó-játék folyamán Nihilust 
                már szinte misztifikálják a szereplők, olyan iszonyatos történeteket 
                mesélnek róla, hogy minden életet megöl maga körül. Először kicsit 
                féltem a vele való találkozástól, azt hittem hasonló lesz, mint 
                az első játékban a Malakkal való végső összecsapás. Ehhez képest 
                nem egyedül kellett megvívnom vele, hanem hárman mentünk, és egyáltalán 
                nem volt egy nagy szám. Nem is értem, hogy hogyan lett belőle 
                a jelmezesek körében is egy ennyire népszerű karakter. A Miniatures 
                verziója azért valamivel használhatóbb, mint a bohóc, akit a videó 
                játékban láttunk: bár képesség dolgában nincs túlságosan eleresztve, 
                az Erőképességei kárpótolnak ezért. Alapból 5 Erőponttal indul 
                és két olyan képessége is van, ami újratölti az életét: az 'életelszívás', 
                ami 10 pontot von le a célponttól, miközben a saját életét 10-zel 
                felviszi, valamint a 'Sith éhség', ami ugyanezt csinálja, csak 
                20 pont értékben, valamint ez a képesség a célpont Erőpontjaiból 
                is (ha vannak neki) átmenekít egyet Nihilushoz. A gond akkor van, 
                ha nagyobb tömegbe kerülünk, mert ilyenkor, míg mi körönként csak 
                egyszer tudunk Erőpontot használni, tehát jó esetben 20 pontot 
                gyógyítunk magunkon az ellenfél rovására, addig Nihilus eredeti 
                100 életpontja pár iker és dupla támadás alatt egy szempillantás 
                alatt el tud fogyni. Nihilus legnagyobb gyengéje is az, ami Malaknak, 
                nevezetesen, hogy nincsenek védekező képességei. |   
          |  |   
          | Darth 
              Sionnak alapból 110 életpontot határoztak meg a készítők, 
              ami elsőre nem tűnik soknak, ha azt vesszük, hogy a videó verzióban 
              milyen sokáig kellett ütni, hogy végre kinyúljon. A turpisság ott 
              van, hogy Sion, ha éppen meghalna, 2 Erőpontért csinálhat egy hárító 
              dobást, aminek legalább 6-nak kell lennie. Ha a dobás sikeres, visszakapja 
              az összes életpontját és folytatódhat a hentelés! Nem rossz, még 
              akkor sem, ha gyors fejszámolással kiszámoljuk, hogy mivel összesen 
              5 Erőpontja van, maximum kétszer tudja eljátszani ezt a mutatványt, 
              csakhogy az eredeti 110 életpont akkor már rögtön 330, vagyis hirtelen 
              a legmagasabb életpontú karakterré lép elő. Összehasonlításképpen: 
              az AT-AT lépegető életpontja 300. Persze minden azon múlik, hogy 
              milyen ügyesen dobáljuk a kockát. |   
          |  |   
          |  
              A 
                főkarakterek után érdemes megemlíteni pár jellemző mellékkaraktert 
                is. Az egyszerű köztársasági, sith és mandalor katonákról már 
                esett szó az előző cikkben, van viszont néhány olyan jellemző 
                töltelékszereplő is, amik csak a kettes játékban kerültek elő. 
                Ezek közül kettő lett kiadva a KOTOR-sorozatban, a Sith 
                Assassin, (orgyilkos), és a Sith Marauder 
                (fosztogató). A Marauder-nek nevezett karakterek a játékban inkább 
                amolyan Sith mester-féleségek voltak. Az Assassin-ek nem voltak 
                nagyon veszélyes ellenfelek, viszont soha nem egyedül, hanem legalább 
                hármas-négyes csoportokban támadtak. Nos a miniatures figura valamivel 
                használhatóbb: bár közelharcos karakter, a 60 életpont nem olyan 
                rossz, tekintve, hogy csak egy uncommon figura. A paralízis képessége 
                egy körre képes megbénítani az élő célpontot (droidokra nem hat), 
                vagyis az ellenfél legközelebb már csak a következő kör folyamán 
                használhatja az érintett csapattagját. Ez igazán persze akkor 
                hatásos, ha a célba vett karakter még nem volt aktiválva az adott 
                körben, az ilyen aktiválatlan ellenségek ellen pedig az Assassin 
                kap még 4 támadási és 10 sebzési bónuszt is. Ha ebből a karakterből 
                hármat-négyet beválogatunk a csapatunkba, jó esélyeink lesznek 
                a győzelemre.  
                A Marauder is hasonló kaliberű karakter. Bár nincs olyan sok különleges 
                képessége, mint az assasssinnak, az életpontja már 80, és a fénykard 
                védésnek hála, nem áll teljesen felkészületlenül az ellenséges 
                lövésekkel szemben.  |   
          |  |   
          |  |   
          | Az 
              első játék több szörnye előkerült a játék második részében, de mellettük 
              azért akadtak új arcok is, ezek kiadása azonban még eléggé kezdeti 
              fázisban van. A Dxun-on futhattunk össze néhány Bomával, de leginkább 
              csak egészen fiatal példányokkal. A KOTOR-sorozatban viszont 
              megjelent a "mamájuk" vagyis a felnőtt Boma. 
              A legtöbb szörny, illetve állat karakterhez hasonlóan 'savage' (vad) 
              karakter, vagyis ha be is válogatjuk a csapatunkba, nem igazán lehet 
              irányítani. Aktiváláskor nem lehet vele taktikázni, egyenesen neki 
              kell vele rontani a legközelebbi ellenséges karakternek, ha 12 négyzeten 
              belül van. Így, ha az ellenség mondjuk még egy csoportban van, nem 
              sok esélyünk lesz rá, hogy esetleg egy kör múlva ki is hozzuk az 
              állatunkat a tömegből. Persze biztos vannak olyan helyzetek, amiben 
              jól használható. 100 életpontja van, kiegészítve 'charging assault' 
              +10-zel (támadó roham) ami lehetővé teszi, hogy 12 négyzetnyi mozgás 
              után is támadjon, ráadásul ekkor az alap 20-as sebzéséhez még +10 
              bónusz is társul. A Miniature verziója viszont 'Large' (nagy) karakternek 
              számít, vagyis 4 négyzetnyi helyet foglal el a táblán. Ezért már 
              alapból nehezen használható olyan pályákon, amin bujkálós, sikátoros 
              a terep. |   
          |  |   
          | A 
              Telos felszínén barangolva egy katonai bázison összefutottunk egy 
              elég méretes Tank Droiddal is. Ez is megjelent 
              már figurában még 2007-ben a The Force Unleashed szériában 
              a fringe-ek színeiben. Őszintén szólva én játékban még soha nem 
              próbáltam ezt a droidot, de már több elismerő kritikát olvastam 
              róla. A 'splash 10' képessége mindenesetre biztosítja, hogy csak 
              sikeres találatunk legyen, a 'damage reduction 10' pedig minden 
              minket ért találat esetén automatikusan 10-zel csökkenti az elszenvedett 
              sérülést, ezért egyszerű katonák például egyáltalán nem tudnak ennek 
              a droidnak sérülést okozni. Szerencsére ez a képesség fénykardok 
              ellen hatástalan. Itt jöhet azonban Bao-Dur és Mira. Bao-Dur fentebb 
              említett 'demolition' képessége ugyanis megszünteti a 'damage reduction' 
              képességet, Mirának pedig pont az ilyen állványos fegyverek likvidálása 
              az egyik szakterülete. |   
          |  |   
          | Bár 
              az előző cikkben bemutatott Sötét Nagyurak Völgye a KOTOR II-ben 
              is feltűnik, sajnos a Wizards nem érezte szükségét, hogy a KOTOR 
              II játékhoz is megjelentessen hivatalosan valamilyen új pályát. 
              E tekintetben kénytelenek vagunk beérni a rajongók által készített, 
              vegyes szinvonalú alkotásokkal. A felső képen a Dxun-on lévő mandalor 
              tábor helyszínét látjátok, ami egy egészen jól sikerült, játszható 
              pálya, alul pedig a Nar Shaddát. Ezzel talán annyi a probléma, hogy 
              kicsit túl színes, a közlekedők viszont nagyon sötétek. De persze, 
              aki tud, csináljon jobbat, addig pedig érjük be ezzel. További, 
              az egész Star Wars galaxist felölelő, rajongói pályák ingyenesen 
              letölthetők a http://www.the-holocron.com oldalról. |   
          |  |   
          |  |   
          | Az 
              angol nyelvű kártyák, amiket az illusztációk között láttok eredetiek, 
              amik viszont magyar nyelven vannak, azokat sajnos eredetiben nem 
              tudtam megszerezni, de a pontértékek és a képességek ugyanazok, 
              mint a hivatalos káryákon. Ha bárkinek ezek közül megvan valamelyik 
              eredetiben és bescannelve elküldi a címünkre, szívesen kicserélem 
              a képeken. |   
          |  |   
          | A 
              Knights of the Old Republic II-ben szereplő fő- és mellékkarakterek 
              a Miniatures-sorozatban:  |   
          | OLD 
              REPUBLICAtton Rand- Knights of the Old Republic 1/60
 Bao-Dur - Knights of the Old Republic 2/60
 Jedi Consular - Champions of the Force 2/60
 Jedi Guardian - Champions of the Force 3/60
 Jedi Sentinel - 
              Champions of the Force 4/60
 Mira - Knights of the Old Republic 6/60
 Visas Marr - Knights of the Old Republic 10/60
 
 SITH
 Darth Nihilus - Champions of the Force 12/60
 Darth Sion - Knights of the Old Republic 14/60
 Sith Assassin - Knights of the Old Republic 16/60
 Sith Marauder - Knights of the Old Republic 19/60
 FRINGEBoma - Knights of the Old Republic 37/60
 Echani Handmaiden - Knights 
              of the Old Republic 39/60
 Kreia - Knights of the Old Republic 45/60
 Telosian Tank Droid - The Force Unleashed 57/60
 MANDALORIANBasilisk 
              War Droid- Bounty Hunters 54/60
 Mandalorian Blademaster - Bounty Hunters 56/60
 Mandalorian Commander - Bounty Hunters 57/60
 Mandalorian Soldier - Bounty Hunters 58/60
 Mandalorian Supercommando - Bounty Hunters 59/60
 Mandalorian Warrior - 
              Bounty Hunters 60/60
 
 |  |  |